Adviseur Vastgoedbeheer m/v


Een afwisselende en brede functie bij grote zorginstelling. Veel ruimte voor eigen inbreng, de flexibiliteit om je eigen prioriteiten te stellen en tijd in te delen.


  • Standplaats: Vught;
  • Salaris: CAO GGZ, FG 60;
  • Ervaring: enkele jaren ervaring als Meerjaren Onderhoudsplanner (MJOP en kennis van NEN 2767)

Wij komen graag in contact met jou!

  • Reinier van Arkel is een grote, professionele geestelijke gezondheidszorginstantie;
  • Een functie met bijzonder veel variatie, uitdaging en verantwoordelijkheid;
  • Veel ruimte voor eigen inbreng, de flexibiliteit om je eigen prioriteiten te stellen en tijd in te delen;
  • Dé kans om jou kennis en kunde in alle volledigheid toe te passen.

Wat doe je als Adviseur Vastgoedbeheer?
Als Adviseur Vastgoedbeheer ben je verantwoordelijk voor de coördinatie van het onderhoud van al het vastgoed, inclusief de installaties, de terreinen en infrastructuur op alle locaties van Reinier van Arkel. Het is jouw taak om alles in zo optimaal mogelijke staat van onderhoud te houden en daarbij de juiste afwegingen te maken. Je werkt daarbij nauw samen met de Manager Vastgoed die eindverantwoordelijk is voor de uitvoering van het strategische vastgoedplan, de Teamleider en medewerkers van de afdeling Techniek en Onderhoud.

Vanuit het strategisch vastgoedplan stel je periodiek een actueel meerjarenonderhoudsplan (MJOP) en actualiseer je jaarlijks het MJOP. Aan de hand daarvan stel je een jaarplanning met de bijbehorende budgettering en projecten op. Gedurende het jaar bewaak je de planning en zie je toe op naleving van de gemaakte afspraken en budgetten. Daarnaast beoordeel je verzoeken vanuit de verschillende locaties en stelt aan de hand daarvan prioriteiten. Veel input ten aanzien van de te verrichte werkzaamheden en prioriteiten komt vanuit de Technische Dienst. We zoeken als team dan ook proactief de samenwerking om zo tot de juiste afweging te komen. Dit alles met als doel om onze vele huurders, cliënten en collega’s te voorzien van een veilige en prettige werk- en leefomgeving.

De uitvoering en begeleiding van het onderhoud is uitbesteed aan  FacZo, het gezamenlijk Facilitair Bedrijf van Reinier van Arkel en GGZ Oost Brabant. Veel werkzaamheden worden aan derden uitbesteed. De Teamleider Technisch Dienst van FacZo ziet er daarbij op toe dat werkzaamheden met betrekking tot renovatie, nieuwbouw, preventief & correctief onderhoud, meer- en minderwerk correct en conform afspraak en binnen budget worden uitgevoerd. Vanzelfsprekend dient alles gerealiseerd te worden binnen de geldende normen, wet- en regelgeving. Denk daarbij aan aspecten als: veiligheid van huurders, cliënten, je collega’s en derden, legionellapreventie, brandveiligheid, NEN 3140, sluitplannen en sleutelbeheer, gebouwbeheersystemen, energiemanagement.

Het consequent voeren van een goede administratie, het actueel houden van technische tekeningen en proactief rapporteren is dagelijkse kost. Je stelt de juiste prioriteiten binnen de kaders van het beschikbare budget, initieert de nodige aanbestedingstrajecten en beoordeelt de offertes en opdrachten van derden al of niet in samenspraak met je collega’s. Als eindverantwoordelijke stel je waar nodig de planning en prognoses bij.


De cijfers

  • Reinier van Arkel is reeds in 1442 opgericht en verleent al 578 jaar geestelijke gezondheidszorg!
  • Dat doen we met een team van maar liefst 1800 gepassioneerde mensen;
  • Ons complex bestaat uit a 100.000 m2, met een grote diversiteit aan gebouwen en terreinen;
  • Verspreid over meer dan 100 locaties in o.a. Den Bosch, Vught, Veldhoven, Zaltbommel, Waalwijk, Helmond en Oss;

Wat vragen we van jou?

In deze centrale functie heb je contact met een grote diversiteit aan stakeholders, projecten, planningen en budgetten. Je hebt binnen de gestelde kaders mandaat om zelfstandig afwegingen te maken en beslissingen te nemen. Je weet hoe je een hoge mate van complexiteit tastbaar maakt voor de vele stakeholders met ieder hun eigen, soms conflicterende, wensen en belangen. We zijn daarom op zoek naar een betrouwbare kandidaat met een klant- en servicegerichte instelling, een verbinder en ‘mensen-mens’.

De functie brengt veel vrijheid met zich mee. Het is een unieke kans om de door jou opgedane kennis en kunde in alle volledigheid te kunnen toepassen. Dat brengt wel de nodige verantwoordelijkheid met zich mee. We zoeken daarom een ondernemende en pragmatische persoonlijkheid, gewend om zelfstandig, nauwkeurig en gestructureerd te werken. Je beschikt over een groot analytisch denkvermogen, werkt planmatig en hebt een efficiënte, resultaat- en oplossingsgerichte manier van werken. Ervaring met meerjarenonderhoudsplanning en een goede technische kennis van bouw en installatietechniek is uiteraard onmisbaar.


We vragen

  • Diploma HBO, HTS Bouw- of Installatietechniek, of een vergelijkbare opleiding;
  • Je beschikt over een uitstekend ruimtelijk inzicht en kan technische tekeningen lezen;
  • Actuele kennis van NEN 3140, NEN2767, meerjarenonderhoudsplanning, 0-prognose en conditiemetingen;
  • Ervaring met budgetteren, opstellen en bewaken van financiële planningen en projecten;
  • Kennis van huidige marktpartijen en de marktconforme tarieven, offertes op inhoud kunnen beoordelen;
  • Een teamplayer met grote mate van organisatiesensitiviteit;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel woord als geschrift
  • Stressbestendig, analytisch oplossingsgericht en proactief;
  • Groot verantwoordelijkheidsgevoel, betrouwbaar en sterk gevoel voor integriteit;
  • Stevige persoonlijkheid, doch dienstverlenend en optimistische van aard;
  • Aantoonbaar ervaring in een vergelijkbare functie is een must, ervaring binnen de zorgsector is een pre;

Reinier van Arkel

Reinier van Arkel is dé specialist in de geestelijke gezondheidszorg voor mensen met een ernstige psychische aandoening. Om onze cliënten de hoogst mogelijke kwaliteit te bieden, werken wij vanuit de kernwaarden; ‘betrokken, bevlogen en betrouwbaar’. Onze hoog opgeleide zorgprofessionals zetten zich dan ook elke dag weer in om dit te waarborgen en daar kan jij aan bijdragen! Of het nu gaat om een baan of een stage- of opleidingsplaats: Reinier van Arkel is een organisatie waar medewerkers de ruimte krijgen zichzelf te zijn, te groeien en te blijven ontwikkelen.


Wat bieden wij

Bij Reinier van Arkel werken leuke mensen die blij zijn met jou als collega. Wij bieden je een inspirerende en professionele werkomgeving waar je jouw kennis en kunde volledig kunt toepassen. We hebben oog voor ieders persoonlijke wensen en als organisatie horen we graag hoe we daar een rol in kunnen spelen.

We bieden je een afwisselende en brede functie met veel ruimte voor eigen inbreng, de flexibiliteit om je eigen prioriteiten te stellen en tijd in te delen. We zijn een professionele, sociale organisatie waar persoonlijke groei en ontwikkeling hoog in het vaandel staat. We begrijpen dat je een baan zoekt waarin je persoonlijk wordt uitgedaagd. Een goede balans tussen werk- en privé is daarbij ook belangrijk. We hechten daarom veel waarde aan de fysieke en mentale fitheid van onze medewerkers. Persoonlijke groei, gezondheid en loopbaanontwikkeling staan dan ook hoog in het vaandel. Naast een goed salaris kun je genieten je van vele leuke extra’s zoals ‘de fiscfree faciliteiten’.


Ben je enthousiast? Solliciteer dan direct door het invullen van je gegevens en toevoegen van je CV.

En heb je nog vragen? Bel dan gerust even met onze Recruiter:
Marcel Ruwers via tel: 06 – 121 797 05.

We maken graag kennis met jou!

Solliciteren

  • Toegestane bestandstypen: pdf, doc, docx.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.