Medewerker Technisch Beheer m/v

We organiseren de facilitaire processen zodat de zorg kan doen waar zij goed in is. Onze pay-off is niet voor niets:

FacZo, zorgt dat het wordt geregeld!


  • Een functie met veel vrijheid en ruimte om je eigen tijd in te delen
  • De ultieme kans om een positieve bijdrage te geven aan onze jonge en ambitieuze organisatie;
  • De kans om de door jou opgedane kennis in alle volledigheid te kunnen toepassen;
  • Uitstekende doorgroei- en ontwikkelmogelijkheden
We komen graag met jou in contact!

“FacZo zorgt dat het wordt geregeld!”

FacZo (Facilitaire Zorg) is in januari 2018 tot stand gekomen door een samenwerking tussen de GGZ-instellingen Reinier van Arkel en GGZ Oost Brabant. Als dienstverlener zijn we gespecialiseerd op inkoop, facilitair management (inclusief het beheer & onderhoud) binnen de Geestelijke Gezondheidszorgsector. Binnen FacZo is de expertise samengebracht vanuit de beide GGZ-instellingen en waar nodig wordt dit aangevuld met externen. Door deze samenwerking wordt de onderlinge kennis uitgewisseld en inkoopvolume gecreëerd.

Onze samenwerking met zorgorganisaties is absoluut maatwerk. Zij maken immers allen een andere ontwikkeling door en hebben dan ook ieder hun eigen behoeften. Wij bewegen zoveel mogelijk met onze samenwerkingspartners mee en kunnen door onze veelzijdige dienstverlening en ervaring vaak enorme stappen maken.

We organiseren de facilitaire processen zodat de zorg kan doen waar zij goed in is. De jarenlange werkervaring van onze medewerkers binnen de Geestelijke Gezondheidszorg maken ons specialist en daarmee uniek binnen de sector. Onze pay-off is niet voor niets: ‘FacZo, zorgt dat het wordt geregeld!


Onze organisatie


De Afdelingen Vastgoed van Reinier van Arkel en GGZ Oost Brabant zijn verantwoordelijk voor hun eigen strategisch vastgoedbeleid. Zij vertalen de visie van de organisatie naar een visie op vastgoed en werken deze weer uit naar concrete projecten zodat het vastgoed in de toekomst aansluit op de beoogde dienstverlening. Met betrekking tot de staat van onderhoud van de panden werken zij zeer nauw samen met FacZo.

De Afdelingen Vastgoed zijn verantwoordelijk voor het realiseren van de grote projecten zoals nieuwbouw en gedeeltelijke of totale renovaties. Het projectmanagement; planning voorbereiding en uitvoeringsbegeleiding van functionele aanpassingen zoals het herinrichten van een kantorenvleugel of functionele aanpassingen op een zorgafdeling, wordt voor een groot gedeelte uitbesteed aan FacZo.


Technisch & Onderhoud bij FacZo

Als Medewerker Technisch beheer val je binnen de afdeling Techniek en Onderhoud. De afdeling is verantwoordelijk voor werkzaamheden met betrekking tot de in stand houding en/of verbetering van het vastgoed in eigendom van, of in beheer bij, Reinier van Arkel en GGZ-Oost Brabant. Het gaat hierbij om zo’n 200 locaties in de regio ’s-Hertogenbosch, Vught, Oss, Veghel, Helmond, Boekel en Boxmeer. Concreet betreft het twee grote zorgparken, een aantal grotere zorglocaties en kleinere zorgeenheden.

Je ziet erop toe dat alle gebouwen en gebouwgebonden installaties van GGZ-instelling Reinier van Arkel en GGZ Oost-Brabant voldoen aan de wettelijke voorschriften. Denk hierbij aan Legionellabeheer, NEN3140, Brandveiligheid, Sluit- en sleutelplannen, Gebouwbeheersystemen en energiemanagement.


Wat ga je doen als Technisch Beheerder?

Je ziet erop toe dat het vastgoed en de gebouwgebonden installaties voldoen aan de geldende normen, wet- en regelgeving. Daarbij is het van belang dat je goed op de hoogte bent en blijft van nieuwe wet- en regelgeving. Je vertaalt jouw kennis naar de concrete projecten, het onderhoud en de meerjarenonderhoudsplanning (MJOP).

Je bevindingen communiceer je op inspirerende wijze met je collega’s en anderen belanghebbenden en draagt constructief bij aan de verdere opbouw en professionalisering van onze dienstverlening. Je rapporteert aan de managers Vastgoed en werkt nauw samen met je direct leidinggevende: de teammanager Techniek van FacZo. We zoeken een kandidaat die de benodigde kennis en ervaring heeft, een stevige persoonlijkheid, een mensenmens, sterk in organiseren. Je hebt een hands-on mentaliteit, bent een verbinder pur sang en werkt graag resultaatgericht.


Takenpakket

  • Informatie verstrekken voor het opstellen van het (MJOP) en (mede-) uitwerken van het jaarplan;
  • Voorbereiden van projecten die voortvloeien uit het jaarplan;
  • Opstellen van voortgangsrapportages van preventief & correctief onderhoud;
  • Voorbereiden, plannen en organiseren van audits op de gecontracteerde (onderhouds-)partijen;
  • Rapporteren over veiligheidsaudits van gecontracteerde (onderhouds-)partijen;
  • Inventariseren, beoordelen, signaleren van aandachtspunten in het Facilitair Management Informatie Systeem (FMIS);
  • Administreren van wettelijke documenten, zoals certificaten/logboeken e.d. in het FMIS;
  • Wijzigingen consequent bijwerken in het ‘assetregister’ van het FMIS;
  • Maandelijkse rapportages opstellen van klachten, wensen en storingen;
  • Contracten inhoudelijk beoordelen en optimaliseren
  • Bijdrage leveren aan offerte- en inkooptrajecten

Wat vragen wij?

  • Je hebt een afgeronde Mbo- of Hbo-opleiding richting bouw- en/of Installatietechniek;
  • Aanvullende cursussen/opleidingen: RGD Boei, Integraal Inspecteur Vastgoed Installaties, of vergelijkbaar;
  • Kennis van en ervaring met NEN2767 systematiek;
  • Kennis van relevante wet- en regelgeving, waaronder installatie- en bouwvoorschriften;
  • Je bent zelf startend, pragmatisch, onderzoekend, “Plan, Do, Check, Act”-mentaliteit;
  • Een zelfstarter, stabiel, analytisch en zelfverzekerd, groot verantwoordelijkheidsgevoel;
  • ‘Afspraak is afspraak’;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, gewend om te registreren en te rapporteren;
  • Je weet lastige zaken eenvoudig bespreekbaar te maken, bent transparant en eerlijk;
  • Een klantgerichte, betrokken en dienstverlenende instelling;
  • We zijn op zoek naar een echte teamspeler!

Wat bieden wij?

We bieden je een veelzijdige en zelfstandige functie met de mogelijkheid om thuis te werken en je eigen tijd in te delen. De functie is voor 36 uur per week. Dat kun je afhankelijk van je eigen wensen verdelen over vier of vijf dagen. Naast een marktconform salaris heb je recht op een eindejaarsuitkering, een laptop en telefoon.

Binnen FacZo heerst een inspirerende en professionele cultuur waar je jouw kennis en kunde volledig kunt toepassen. We hebben oog voor ieders persoonlijke wensen en als organisatie horen we dan ook graag hoe we daar een rol in kunnen spelen. Als lerende organisatie vinden we persoonlijke groei en ontwikkeling belangrijk en we bieden dan ook uitstekende studiefaciliteiten.


Interesse?

Word je enthousiast van deze mooie uitdaging? Of heb je nog vragen of opmerkingen? Neem dan gerust even contact op of solliciteer direct.

Deze vacature is exclusief gegund aan Impulse Executive Search & Consultancy. Acquisitie wordt niet op prijs gesteld. B.v.d.


Solliciteren

  • Toegestane bestandstypen: pdf, doc, docx.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.